Odvodnjavanje za maksimalnu sigurnost
Padavine na autoputevima moraju brzo i efikasno biti uklonjene.
U suprotnom mogu lako ugroziti saobraćaj, pogotovo zimi kada dolazi do smrzavanja površinskih voda. Takođe treba izbjegavati penetriranje vode na površini puta, kako ne bi došlo do oštećenja uslijed mraza. Zbog toga je naročito važno planirati odvodnjavanje i u skladu sa tim rizike svesti na minimum.
Opasne tečnosti, prljavština i prašina
Zbog velikog broja vozila i nesreća u saobraćaju, može doći do izlijevanja opasnih tečnosti na put. One takođe putem spiranja ulaze u sistem odvodnjavanja i mogu predstavljati potencijalnu opasnost za podzemne vode i zemlju. Kišnica mora na adekvatan način biti sakupljena, prečišćena i zbrinuta u cilju naše bezbijednosti i očuvanja životne sredine.
- Kanal od polimerbetona sa rešetkom za velika opterećenja
- Proizvodi se u četiri nominalne širine
- Zaštitni rub i rešetka od livenog željeza
- Klasa opterećenja do F900, prema BAS EN 1433
- Powerlock sistem zaključavanja rešetke
- Koalescentni separator lakih tečnosti za ugradnju u zemlju iz armiranog betona sa ili bez integrisanog taložnika
- Otporan na djelovanje uzgonskih sila podzemnih voda
- Efekat prečišćavanja: klasa I
- BEGU poklopac klase nosivosti D400 prema BAS EN 124
- Konstruisan, proizveden i ispitan u skladu sa BAS EN 858
- Separator teških metala, sistem za tretman površinske vode sa integrisanim taložnikom uklanja ne samo grube i fine čestice sedimenata metodom sedimentacije i filtracije, nego isto tako i otopine teških metala i ugljikovodika koji su sadržani u otpadnoj vodi.
- Projektovan je za upotrebu na izuzetno frekventnim saobraćajnicama, parkinzima, komercijalnim zonama itd. U skladu sa DWA M 153 klasificiran je slično kao sistem za sedimentaciju, tip D12 filtera i kanal vrednosti 0.25.