Browser not supported

You are using an old browser that we do not support anymore. Please consider using a modern web browser such as Microsoft Edge, Google Chrome or Firefox for the best website experience.

Glavni cilj dizajna i izgradnje željezničkih stanica i perona je sigurnost putnika kao i njihovo nesmetano kretanje. ACO sistemi nude efikasnu odvodnju površinskih voda bez prekida kolnika ili stvaranja prepreka kretanju.

Željezničke stanice i peroni


  • Apsolutna vodonepropusnost kanala zbog tvornički integrirane EPDM brtve na spoju kanala
  • Kanali izrađeni od vodonepropusnog polimerbetona
  • Dodatno naglašena robusnost tijela kanala
  • Poboljšano samočišćenje kanala zbog izuzetno glatkih i neprekinutih spojeva kanala
  • Jednostavno i precizno spajanje kanala umetanjem odozgo bez utjecaja na jednostavnost i brzinu ugradnje
  • Lagano rukovanje kanalima
  • Pristupni poklopci za ispunu
  • Brtva za vodonepropusnost i plinotijesnost
  • Dostupno u dva materijala otporna na koroziju: nehrđajući ili pocinčani čelik
  • Zaključavanje vijkom
  • Ugaone kvadratne pločice za lakše krojenje keramike
  • Širok raspon standardnih dimenzija sa mnoštvom opcija
  • Testirano i certifikovano prema BAS EN 124

  • Jedinstven, patentirani sistem plastičnih skladišnih blokova za infiltraciju i retenciju oborinskih voda
  • Pogodan za povremeni promet osobnih i interventnih/komunalnih vozila (SD) ili za povremen promet kamiona i kamiona s prikolicom (HD)
  • Inspekcija i čišćenje mogući kroz cijeli sistem
  • Jednostavna ugradnja
  • Zauzima malo prostora kod skladištenja
  • Visok koeficijent korisnog volumena od 95-97%

Izazovi projektovanja, izgradnje i održavanja željezničkih stanica i perona

Efikasna odvodnja površinskih voda

Odvodnja površine perona obvezni je preduvjet za sigurnost kretanja putnika.

Jednostavno održavanje

Sistemi i materijali ugrađeni na površinama perona moraju biti trajni te se jednostavno održavati kako bi se omogućilo nesmetano kretanja putnika.

Izlijevanje opasnih tvari

Kada se po kolniku mosta izliju opasne tvari, odlaze u sistem odvodnje koja vodu navodi na podnožje mosta što dovodi do onečišćenja podzemnih voda i izravni je rizik za okoliš.